BEHÖVER DU HJÄLP med en produkt? Kontakta i första hand den återförsäljare som du köpt produkten av, som hjälper till med felsökning, garantifrågor och reparationer. Ta med kvittot.
Reparationer
Om en produkt ska skickas till oss för reparation måste en RMA-blankett fyllas i och skickas med. Vi debiterar en felsökningsavgift. Reparationer som inte faller under garanti eller konsumentköplagen, debiteras. Vi rekommenderar att du begär ett kostnadsförslag. Detta kostar 1 000 kr och ingår om du godkänner reparationskostnaden.
Support
Vår telefonsupport är i första hand till för våra återförsäljare. Är du privatperson och behöver hjälp med en produkt ber vi att du mailar till oss. Ange vilken produkt det är, serienummer, var den köpts någonstans och vad problemet är.
Support via dator
Vi kan erbjuda support för de produkter vi säljer och som är anslutna till en dator. För att göra det behöver Teamviewer QuickSupport vara installerad och datorn ansluten till internet.
Ladda ned Teamviewer QuickSupport (Windows)
Ladda ned Teamviewer QuickSupport (Mac)
Manualer
Manualer till produkterna finns antingen på produktsidan och/eller på respektive leverantörs webbplats. Dit når du enklast genom att gå till en produkt och klicka på tillverkarens namn, och därefter klicka på länken till tillverkarens hemsida.